Erasmus Zaal sluit in stijl af

Nadat vorige week het kampioenschap werd bereikt stonden onze jongens vanavond voor de taak om de laatste wedstrijd van het seizoen af te werken tegen WIK. Deze tegenstander bleek in deze laatste wedstrijd een gewillig slachtoffer: onze boyz konden hun skills aardig botvieren en dat leverde een doelpuntrijke wedstrijd op. De ene na de andere snelle aanval werd opgezet en WIK kon hier niet echt veel tegenin brengen. De score liep uiteindelijk, via een ruststand van 10-1, op naar maar liefst 23-8, de meest doelpuntrijke wedstrijd van dit seizoen!

De doelpuntenmakers van vanavond: Daniel 7x, Jochem 7x, Kasper 5x, Dylan 1x, Luuk 1x, Mike 1x en Tommy 1x.

Al met al mag dit eerste seizoen als zeer succesvol worden beschouwd al was dat vanwege de lage start-indeling misschien wel verwacht. Volgend jaar dus een klasse hoger, hopelijk resulteert dit wederom in succes maar vooral in een meer spannende competitie!

Namens alle supporters nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor alle leuke uurtjes voetbalplezier. We kijken uit naar volgend seizoen!