Erasmus-zaal: nog eentje te gaan!

Vanavond telde er maar 1 ding: winst op ZVV Den Haag !

Onze boyz waren er van doordrongen en lieten er geen gras over groeien: tot aan de rust kwam ZVV Den Haag er in het geheel niet aan te pas en de 7-0 voorsprong na 25 minuten was daar het bewijs van. Kasper 3x, Jochem, Daniel en Sven tekenden voor de doelpunten. Na de rust eenzelfde beeld, enige plaatsstootjes van ZVV Den Haag maar de doelpunten vielen weer aan de andere kant en Erasmus liep uit naar 10-0 via twee doelpunten van Jochem en eentje van Sven. Daarna was het over en kreeg ook de tegenstander gelegenheid om enkele doelpunten te maken. Daniel en nog iemand (sorry, even niet opgelet….) brachten het eindtotaal voor Erasmus op 12, ZVV Den Haag eindigde toch nog op 4 doelpunten.

Met deze overwinning blijft de voorsprong op de nummer twee 5 punten met nog twee duels te gaan. a.s. Woensdag 10 april wordt de volgende wedstrijd gespeeld, tegen Semper Altius, aanvang 20.00 uur, locatie Sporthal Hogeveld. Aangezien Semper de rode lantaarn-drager van deze competitie is mag er van worden uitgegaan dat dit de kampioenswedstrijd gaat worden. Bij winst kan de vlag in top!!

We hopen dan ook op veel publiek!

Succes mannen!!!