Erasmus uit bij Quick-Steps

Vorige week wist de selectie eindelijk weer eens gelijktijdig een overwinning te boeken. Het vlaggenschip kwam de 1e helft op voorsprong en zag vlak voor tijd de gelijkmaker erin vliegen. In een spannend slotstuk wist Erasmus in de allerlaatste minuut alsnog de drie punten te bemachtigen door de 2-1 erin te schieten. Hopelijk kan het doorgezet worden naar morgen, want dan staat de wedstrijd tegen laagvlieger Quick Steps 1 op het programma. Quick Steps ging vorige week fors onderuit en heeft de punten nodig om degradatie te voorkomen. Het eerdere duel tussen beide teams werd met 4-2 gewonnen door Erasmus.

De uitwedstrijd wordt morgen afgetrapt om 14:30 uur. Er dient rekening gehouden te worden met de demonstraties die zullen plaatsvinden in en rond het Zuiderpark. Je kan er dus wat langer over doen om Quick Steps te bereiken.

Quick Steps - Erasmus

Het tweede wist vorige week zeer verdiend met 3-0 te winnen van Quick Steps 2. Het tweede is dan ook de laatste weken lekker bezig en weet zodoende de punten her en der te verzamelen. Morgen staat een lastige uitwedstrijd op het programma bij Die Haghe 4. De eerdere wedstrijd werd met 5-1 gewonnen, dus Die Haghe zal uit zijn op revanche. De wedstrijd wordt om 14:30 uur afgetrapt. Het derde speelt als enige een thuiswedstrijd. Om 12:00 uur komt het Zoetermeerse DWO 9 op bezoek.

Veel succes toegewenst morgen en kom vooral ergens kijken.