Erasmus uit bij BMT voor aansluiting bij de top

Vorige week kende de selectie van Erasmus een minder weekend. Zowel het eerste- als het tweede team verloren onterecht met één doelpunt verschil. Morgen staat er weer een nieuwe ronde op het programma om het verlies recht te trekken. Erasmus 1 speelt een uitwedstrijd bij BMT, oftewel nummer 3 tegen nummer 4. Beide teams hebben 16 punten uit 8 gespeelde wedstrijden en zijn de laatste twee wedstrijden niet in hun goede doen. Het zal dan ook een spannende wedstrijd worden voor de aansluiting bij de top en de drie punten.

BMT - Erasmus

De uitwedstrijd wordt om 14:30 uur afgetrapt en staat onder begeleiding van arbiter M. Paping.

Het tweede team verloor vorige week in de laatste minuut onterecht van Naaldwijk. Morgen komen de buren van VELO op bezoek. VELO 5 is momenteel koploper in de competitie. Kortom, het tweede kan aan de bak. Het derde team is een klasse lager gaan voetballen om eindelijk de eerste punten te bemachtigen. Morgen is de eerste kans om dat te realiseren, Graaf Willem II VAC 4 komt op bezoek om 13:30 uur.

Succes toegewenst!