Erasmus thuis tegen Semper Altius, overige teams spelen ook thuis

Na de valse start van vorige week treft Erasmus 1 morgen de andere Rijswijkse opponent in de competitie, namelijk Semper Altius. Net als Erasmus kende Semper Altius ook een mindere start van de competitie door met dezelfde cijfers (4-1) te verliezen van ODB. Beide teams zullen dus alles op alles zetten om de eerste punten binnen te slepen. In het verleden troffen Semper Altius en Erasmus elkaar vaak zat in oefenwedstrijden en het Erasmus-toernooi. De wedstrijden in het verleden waren vaak doelpuntrijk en stevig, dus dat beloofd wat voor morgen.

Erasmus - Semper

De eerste thuiswedstrijd van Erasmus 1 wordt afgetrapt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur, onder begeleiding van arbiter W. Boer.

Naast Erasmus 1 zullen dit seizoen nog twee overige teams op de zaterdag actief zijn. Vorige seizoen waren dat er twee meer, echter zijn deze teams om verschillende reden helaas gestopt. Erasmus 2 is ingedeeld in de reserve 4e klasse en treft eindelijk wat meer Haagse teams dan telkens bijna alleen Westlandse verenigingen. Vorige week werd er niet gevoetbald door afzeggen van de tegenstander. Morgen staat er wel een wedstrijd op het programma, thuis tegen RAS 3 om 12:00 uur. Net als Erasmus 2 heeft RAS nog geen wedstrijd gespeeld in de competitie.

Erasmus 3, mede met jongens van Erasmus 4 van vorige seizoen, is ingedeeld in de reserve 6e klasse. Net als bij Erasmus 2 liet ook de tegenstander van Erasmus 3 het vorige week afweten en hebben de heren van het derde nog geen wedstrijd gespeeld. Erasmus 3 zal morgen een thuiswedstrijd spelen tegen LYRA 5, aftrap 13:00 uur.

Laten we hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn en dat het droog blijft. Kom dan ook gezellig naar sportpark Erasmus want er valt genoeg te zien!