Erasmus thuis tegen DUNO – 3e helft met DJ

Morgen staat alweer de laatste wedstrijd van het jaar 2022 op de agenda voor het vlaggenschip van Erasmus. DUNO komt morgen op bezoek bij Erasmus, een tegenstander die uit de 3e klasse is gedegradeerd en er alles aan doet om weer terug te komen. DUNO is met een sterke reeks bezig en staat momenteel op de tweede plaats. Erasmus is de vorm de laatste weken een beetje kwijt en wist al een paar weken geen 3 punten meer te behalen, al was dat niet altijd terecht. Het zal dan ook een goed gevoel zijn om met 3 punten de winterstop in te gaan!

Erasmus - DUNO

De thuiswedstrijd wordt afgetrapt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur. Na de wedstrijd zal DJ Quinten voor de muziek zorgen, dus blijf zeker even hangen!

Het tweede team is zijn vorm helemaal verloren en kent een hoop blessures. De winterstop begint het liefst zo snel mogelijk voor de heren van het tweede. Morgen staat de laatste wedstrijd van 2022 op het programma thuis tegen Madestein 3. Madestein stond een lange tijd bijna bovenaan, maar is naarmate de winter dichterbij kwam wat afgedaald. Ook voor het tweede geldt, laten we met een goed gevoel de winterstop ingaan.

Het derde team speelt morgen een uitwedstrijd bij KSD-Marine 2. Erasmus 3 wacht nog steeds op zijn eerste punten en zal aan de bak moeten bij de koploper. De wedstrijd start om 12:30 uur.

Succes morgen allemaal!