Erasmus op bezoek bij Maasdijk

Vorige week werd de eerste overwinning geboekt voor sv Erasmus. VCS werd in de regen met 4-1 verslagen door goed en gedegen voetbal vanuit de kant van Erasmus. Ondanks dat het seizoen net begonnen is was het een belangrijke overwinning om snel van de hatelijke nul af te komen en aansluiting naar de top te hebben.

Morgen staat er een uitwedstrijd op het programma tegen- en in Maasdijk. De Westlanders wisten in de eerste twee wedstrijden nog maar één punt te behalen, waarbij vanzelfsprekend de insteek is dat het na morgen nog bij deze ene punt blijft. Wel zullen de heren van Erasmus aan de bak moeten om de overwinning terug naar Den Haag mee te nemen. De laatste seizoenen is er vaker tegen Maasdijk gespeeld, wat altijd knap lastige wedstrijden waren.

De wedstrijd wordt in Maasdijk gespeeld om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur, met de voorspelling dat er een lekker zonnetje aanwezig zal zijn.

Maasdijk - Erasmus

Vorige week wist het tweede team ook de eerste punt te noteren. In een doelpuntrijke wedstrijd werd er uiteindelijk vlak voor tijd door een eigen doelpunt van Dennis Geurse 3-3 gespeeld tegen Naaldwijk. Morgen staat er om 12:30 uur een uitwedstrijd op het programma tegen onze buren van Velo. Een overwinning zou na het gespeelde spel van de afgelopen wedstrijden wel eens verdiend zijn.

Het derde team is vrij aangezien de tegenstander zich afgemeld heeft. Het vierde team speelt een uitwedstrijd tegen Die Haghe 9, op het late tijdstip van 15:15 uur.

Iedereen succes gewenst!