Erasmus 1 uit bij Quintus

De mannen van Patrick Vink wisten de laatste drie wedstrijden te winnen en zijn daardoor terug te vinden op de 5e plek in de competitie. Morgen staat een mooie graadmeter op het programma uit bij Quintus uit Kwintsheul. De Westlanders staan momenteel op de 6e plek met 5 behaalde punten. Indien Erasmus deze altijd lastige uitwedstrijd weet te winnen kan er vroeg in het seizoen al volledig worden aangesloten met de top van de competitie.

De wedstrijd wordt afgetrapt om 14:30 uur op Sportpark Federatie Quintus in Kwintsheul en staat onder begeleiding van arbiter J. Fokker.

Het tweede team speelt om 12:00 uur een uitwedstrijd tegen Loosduinen 3. Het tweede team wist in de laatste wedstrijd de eerste overwinning binnen te slepen door het ongeslagen Die Haghe te verslaan. Door een goed resultaat in Loosduinen kan er aangesloten worden met de top van de competitie. Het derde team speelt als enige een thuiswedstrijd om 12:00 uur tegen Houtwijk 3. Het derde team wist nog geen punt binnen te halen en hoopt dat eindelijk te doen huis tegen de Houtwijkers.

De steun in Kwintsheul zal hard nodig zijn, dus kom vooral even kijken!