Erasmus 1 op bezoek bij Quintus

Na de jammerlijke verloren wedstrijd tegen MSV’71 kan Erasmus alleen nog maar hopen dat de concurrentie punten laat liggen. De laatste drie wedstrijden winnen is dan wel een pre. Morgen staat de uitwedstrijd op het programma tegen Quintus uit Kwintsheul. De Westlanders staan momenteel één plek hoger op de ladder met drie punten verschil. Bij een overwinning kan Erasmus qua punten dan ook op gelijke hoogte komen met Quintus.

De wedstrijden tegen Quintus zijn altijd felle en fanatieke wedstrijden, het belooft dan ook een mooie pot te worden. De uitwedstrijd wordt afgetrapt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur.

Quintus Erasmus

Het tweede team speelt hun laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen HVC’10. De eerdere ontmoeting in Hoek van Holland werd knap gewonnen, terwijl HVC’10 koploper was. Er wordt door beide teams nergens meer voor gespeeld, het seizoen uitvoetballen is het enige nog wat rest. De thuiswedstrijd wordt afgetrapt om 12:00 uur. Het derde team gaat niet door wegens personele bezettingen. Het vierde team speelt wel om 12:00 uur thuis tegen MVV’27 12. Het vijfde team is ook vrij.

Succes morgen allemaal!