Erasmus 1 gaat op bezoek bij BMT

Na een spannende wedstrijd vorige week tegen GSC ESDO waarbij op het nippertje 6-5 werd gewonnen, staat morgen een belangrijke uitwedstrijd op het programma tegen BMT 1. De eerdere ontmoeting met BMT eindigde in een teleurstellend gelijkspel. BMT zelf draait ook geen lekker seizoen en staat momenteel op de 10e plek met 16 punten. Voor Erasmus is nog alles mogelijk en dat maakt de wedstrijd morgen belangrijk om de aansluiting te blijven behouden met de top.

De zon schijnt en de sneeuw smelt langzaam weg, dus we gaan van het goede uit dat de wedstrijd morgen doorgang kan vinden ondanks het natuurgras van BMT. De uitwedstrijd wordt om 14:30 uur afgetrapt en staat onder begeleiding dhr. R. Ditz. BMT is om de hoek, dus kom lekker kijken!

BMT - Erasmus

Zowel het tweede- ,derde- en het vijfde team zijn morgen vrij. Het vierde speelt wel een uitwedstrijd tegen LYRA 11 om 14:30. Het vierde is lekker op dreef en wist vorige week wederom te winnen en is zodoende met een opmars bezig naar de middenmoot.