Drie nieuwe aanwinsten op de deadline voor de zaterdagtak

Vlak voor de afsluiting van de deadline voor overschrijvingen heeft sv Erasmus zaterdag nog drie nieuwe spelers mogen verwelkomen.

Allereerst de ervaren en snelle linksbuiten Christopher Melfor. De 36-jarige Melfor is een tijd uit de roulatie geweest door meerdere zware knieblessures, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Melfor kent de nieuwe hoofdtrainer Patrick Vink nog vanuit zijn tijd bij Wateringse Veld/GONA en het geeft dan ook een goed gevoel op weer onder hem te spelen. Chris is op 6-jarige leeftijd begonnen bij Quick Steps en heeft in zijn lange loopbaan bij meerdere clubs gespeeld waaronder SVV Scheveningen zaterdag (winnaar Haagsche Courant Cup 2003), VV Wilhelmus, RKSV Blauw-Zwart en Wateringse Veld/GONA.

Meflor sv Erasmus zaterdag

De volgende aanwinst beschikt tevens over jaren ervaring in selectievoetbal. De 35-jarige Dwight Daan komt over van Hercules en speelde onder andere bij dezelfde clubs als eerder genoemde Melfor. Dwight is een speler die op meerdere posities uit de voeten kan. Daan heeft in het verleden regelmatig op 10 gespeeld, achter de spitsen of in de spits. Zijn voorkeur geniet echter de rechtshalf positie.

Dwight sv Erasmus zaterdag

De laatste aanwinst is de 22-jarige Emre Keskin. Emre is keeper en komt over van HMSH die afgelopen seizoen nog bij sv Erasmus in de competitie zat. Met een nieuwe keeper bezit Patrick Vink over een sterk bezette keepers positie.

Emre sv Erasmus Zaterdag

Namens sv Erasmus wensen wij Emre, Dwight en Chris veel succes!