De sv Erasmus Zaal stopt ermee

Twee seizoenen lang hebben vele supporters kunnen genieten van de doordeweekse wedstrijden van het zaalteam. Het eerste seizoen mocht bijna ongeslagen afgesloten worden met een kampioenschap. Het tweede seizoen moest voortijdig stopgezet worden door toedoen van het coronavirus, al werd er wel nog mee gevoetbald voor een eventueel kampioenschap. Een derde seizoen zal er helaas niet komen voor het zaalteam. Het grote gedeelte zaalspelers die mede in de zaterdagselectie spelen vonden het te intensief worden wat resulteerde in pijntjes en blessures.

Middels deze manier willen wij iedereen bedanken die zijn steentje heeft bijgedragen aan het zaalteam en de vaste supportersschare die fanatiek aanwezig was in zowel de thuis- als uitwedstrijden. Misschien dat het na een poos toch weer begint te kriebelen….

sv Erasmus zaal