Coronaprotocol SV Erasmus

Hieronder de Corona-regels die vanaf 29 september 2020 bij S.V. Erasmus gelden op een rij:

• Onze sportkantine is vanaf 29 september 3 weken dicht;
  • Onder de overkapping (buiten vóór de kantine) is op zaterdag voor de Jeugd een ‘Man van Dienst’ aanwezig voor het uitdelen van materiaal (ballen, fluitje, etc.). Want kantine blijft gesloten. Men kan eventueel naar de toilet in 1 van de kleedkamers . Kleedkamers blijven wel gesloten (voor zowel onze jeugdteams als de bezoekende jeugdteams). Voor toiletbezoek kan een kleedkamersleutel aan de Man van Dienst gevraagd worden.
    Verder vragen we of iedereen aan zijn/haar kind een bidon met drinken mee kan geven. De komende drie weken hebben we in de rust geen siroop.
  • Er mag geen publiek aanwezig zijn langs de velden tijdens trainingen en wedstrijden. We doen een oproep aan onze eigen leden en de bezoekende partijen om thuis al voetbal- of trainingskleding aan te trekken;
  • Voor de Seniorenwedstrijden stellen we nog steeds een kleedkamer beschikbaar. En hier geldt nog: maximaal 6 personen in de kleedkamer tegelijk. Uiteraard kan er geen ‘Derde helft’ plaatsvinden. Na het omkleden vragen we iedereen direct te vertrekken;
  • Kinderen worden voor de trainingen gebracht tot aan het hek bij de Hoofdingang. Ophalen kan voortaan bij de parkeerplaats.
  • Bij thuiswedstrijden mag alleen de begeleiding mee, die een functie heeft. Dus de leider(s) en trainer(s);
  • Bij uitwedstrijden van Jeugd t/m 17 jaar mogen de chauffeurs als publiek langs de lijn kijken. Zorg er voor dat je zoveel mogelijk met elkaar meerijdt. Bij Erasmus geldt dat de bezoekende partij met maximaal 8 volwassenen (op 1,5m) langs de lijn mag. Dit is inclusief begeleiding. Als wij als SV Erasmus uit spelen geldt: beperk het aantal auto’s en zorg dat je zoveel mogelijk met elkaar kan meerijden (overleg dit onderling met elkaar).
  • We vragen de begeleiding (max 8 volwassenen) van de bezoekende teams om zich te registreren via ons formulier of QR code. Zodat we kunnen reguleren hoeveel bezoekers we op het terrein hebben.
  • Als iemand door ziekte, of quarantaine niet bij de wedstrijd kan zijn of bij problemen met vervoer , meld je dit zo snel mogelijk bij je leider/trainer. Dan kan in overleg met het Bestuur bepaald worden of een wedstrijd gespeeld kan worden;

De KNVB licht op hun site de maatregelen ook toe: KNVB.nl/Corona.

We rekenen er op dat de regels nageleefd worden. Het bestuur behoudt zich het recht voor daar waar nodig mensen te waarschuwen en/of waar nodig tijdelijk geen toegang te verlenen tot de club. Mochten jullie vragen hebben over de maatregels en de consequenties laat het dan weten!

Hopelijk is deze fase snel voorbij en kunnen we over 3 weken weer een gewoon Clubleven hebben op SV Erasmus