Chris Houtman vriendentoernooi: de 20ste keer

Dit jaar een mijlpaal in ons toernooi: de 20ste keer. Dit was de aanleiding om extra ons best te doen en er wat bijzonders van te maken! Zo zijn er gedurende de jaren genoeg veranderingen en aanvullingen geweest. Maar het belangrijkste is nooit veranderd: de sportiviteit en gezelligheid zijn altijd top geweest.

Aanvang
We verwachten alle teams paraat te staan om 11.00 uur. Zo kunnen we om 11.30 uur beginnen met de eerste wedstrijden. Bij het aanmelden krijg je de poule-indeling en het wedstrijdschema.

Win een superprijs
Door de jaren heen waren er fietsen, computers en auto’s te winnen met de tombola. Dit jaar iets anders… een weekendje weg!

Sneltekenaar
Dit jaar is een karikaturist/sneltekenaar aanwezig. Hij tekent 13 tot 15 karikaturen per uur. Dat is elke 4 minuten een karikatuur! Superleuke karikatuurtekeningen met een knip-oog. Tot groot vermaak van omstanders.

Speciaal voor de kids
Voor de kids staat natuurlijk een springkussen paraat, is er een suikerspin, kunnen ze geschminkt worden en zijn er leuke prijzen te winnen bij de kinderbingo.

DJ en Coverband
Voor de feestliefhebbers is er dit jaar weer een DJ en een Coverband aanwezig.

Heerlijk buffet
Ook dit jaar verzorgd Kopi Kopi het buffet. Ze bereiden met liefde authentieke Indonesische gerechten waar we met ze alle van gaan genieten!

Dank!
Zonder alle sponsors en vrijwilligers zouden al deze activiteiten niet mogelijk zijn geweest. Daarom willen wij hen ontzettend bedanken en wensen wij alle deelnemende teams veel succes en voetbalplezier toe.

Sponsors van dit jaar