Bestuur stelt Hoofd Jeugdopleidingen aan

De jeugd van sv Erasmus is de levensader van de club. Om de (nieuwe) voetbaljeugdcommissie verder te versterken, is er ruimte gecreƫerd voor een nieuwe functie, namelijk Hoofd Jeugdopleiding (HJO). De HJO wordt de spil in onze jeugdopleiding en is verantwoordelijk voor de kwaliteit van de gehele opleiding.

De belangrijkste taken van de HJO zijn onder andere:

• Waarborgt de samenhang op technisch gebied (de rode draad) binnen de volledige jeugdafdeling;
  • Is verantwoordelijk voor de selectie en het functioneren van alle jeugdtrainers, geeft hier leiding aan en voert periodiek overleg met deze trainers;
  • Biedt oefenstof aan alle trainers aan en is voor hen adviseur en vraagbaak;
  • Speelt een actieve rol op de velden door het beoordelen van trainingen en het volgen van wedstrijden;
  • Begeleidt cursisten en stagiaires van en onderhoudt contacten met de opleidingen.

Inmiddels is met Theo de Reuver overeenstemming bereikt over de invulling van de HJO in het seizoen 2021-2022. Hij is een gekwalificeerde kracht. Eerder was hij actief bij KMD. In het huidige seizoen is hij bij RVC/Celeritas werkzaam als HJO en selectie-coƶrdinator.

Theo De Reuver

Vooruitlopend op zijn komst in het nieuwe seizoen, zal Theo alvast een aantal voorbereidende werkzaamheden verrichten. Wij wensen hem bij voorbaat veel succes toe.