Belangrijke wedstrijden op het programma voor de zaterdagselectie

Vorig weekend was een onwerkelijke sfeer voelbaar zonder publiek, kantine en soms zelfs een kleedkamer om überhaupt om te kleden/douchen.
Voor zover we weten moeten we nog twee weken wachten voordat de maatregelen herziend worden.
Ieder geval staan er voor de zaterdag senioren een viertal belangrijke thuiswedstrijden op het programma.

Na de belangrijke last minute 4-5 overwinning vorige week neemt het vlaggenschip het ditmaal op tegen RVC Celeritas.
Met zes punten uit drie wedstrijden is Erasmus goed begonnen aan het nieuwe seizoen, al zijn er nog een hoop verbeterpunten zichtbaar.
De vooraf bestempelde titelkandidaat Rijswijkse Voetbalclub Celeritas zal deze zaterdag op bezoek komen.
De Rijswijkers zijn minder goed gestart dan van te voren gedacht, met een tweetal gelijkspelen en één overwinning.
Voor de mannen dus een belangrijke graadmeter om te kunnen zien of we daadwerkelijk een gooi kunnen doen naar het kampioenschap of een periode titel.
De thuiswedstrijd wordt afgetrapt om 14:30 uur.

Erasmus 2 heeft in drie wedstrijden nog geen punt weten te bemachtigen, ondanks goed voetbal en meer dan zat kansen om een punt binnen te halen.
We gaan ervan uit dat dit zaterdag moet lukken tegen HSV DUNO 3.
Deze wedstrijd wordt op het hoofdveld afgetrapt om 12:00 uur.

Het derde team heeft al twee weken niet kunnen voetballen door de weersomstandigheden.
We gaan ervan uit dat de weergoden het derde goed gezind is en de thuiswedstrijd tegen SEV 4 om 12:00 uur gewoon doorgang kan vinden.
Het vierde team mag het in een thuiswedstrijd op gaan nemen tegen SC Monster 10.

Succes allemaal!