Belangrijke thuiswedstrijd morgen voor Erasmus tegen koploper MSV’71

De maand mei is qua programma voor de mannen van Patrick Vink een pittige, met wedstrijden tegen veel directe concurrenten. Echter werden de eerste twee wedstrijden gewonnen van VCS en ODB. Morgen wacht de koploper MSV’71, waarbij de eerdere ontmoeting met 3-0 werd verloren van heren uit Maassluis. Er valt dus wat goed te maken namens Erasmus. Daarnaast is alles nog mogelijk om de nacompetitie te behalen en mee te kunnen doen voor promotie, aangezien de achterstand maar 3 punten is met de concurrenten. Met nog wedstrijden in het verschiet tegen Quintus en Maasdijk is dus nog veel mogelijk.

De thuiswedstrijd wordt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur afgetrapt en staat onder begeleiding de heer R. Biesot. Het beloofd een mooie dag te worden, dus kom de mannen van het eerste aanmoedigen!

Erasmus - MSV

Het tweede team had een uitwedstrijd op papier staan tegen Naaldwijk 4. Door veel blessures en afwezigen en andere teams die dezelfde tijd moeten voetballen is het onmogelijk om een team op de been te brengen en de wedstrijd zal dan ook niet worden gespeeld. Zoals vaak kunnen wij niet rekenen op de Westlandse clubs voor eventuele medewerking. Het derde zal wel voetballen tegen Quintus 4, waar vorige week ook al tegen werd gespeeld en eindigde in een 1-1 gelijkspel. De thuiswedstrijd tegen Quintus 4 wordt gespeeld om 12:00 uur.

Het vierde team speelt een uitwedstrijd tegen FC ‘s-Gravenzande 21. Deze wedstrijd wordt gespeeld om 12:45 uur. Als laatste speelt het vijfde team een uitwedstrijd tegen TAC’90 2, vorige week werd daar nog 6-2 van gewonnen. Met het kampioenschap uitzicht is het eigenlijk de competitie uitspelen voor het vijfde. De uitwedstrijd wordt afgetrapt om 12:00 uur.

Succes morgen allemaal!