Bekerprogramma zaterdagtak

Aanstaande zaterdag staat de 2e ronde voor de bekerpoule op het programma. In de 1e ronde wist alleen het 2e team te winnen tegen KMD. Hopelijk is iedereen warm gedraaid en kan er zaterdag door de andere teams ook gewonnen worden.

Voor het het vlaggenschip staat er een uitwedstrijd op het programma tegen het onbekende SC Woerden. SC Woerden komt net als Erasmus uit in de 4e klasse zaterdag. De eerste bekerwedstrijd van SC Woerden tegen Loosduinen werd vroegtijdig beƫindigd met een 1-1 stand. Indien Erasmus nog door wilt gaan in de bekerpoule is een overwinning noodzakelijk. De wedstrijd wordt afgetrapt om 14:30 uur. Publiek vanuit de kant van Erasmus zal ook aanwezig zijn aangezien er een kwibus richting Woerden gaat.

De wedstrijd voor het 2e team is door omstandigheden verplaatst naar a.s. dinsdag. De aftrap van deze wedstrijd is om 20:00 uur.

Het 3e en 4e team van de zaterdag zullen proberen de verliespartijen van vorige week goed te maken. Het 3e speelt uit tegen onze buren VELO 7 om 13:45 uur. Het 4e krijgt Toofan 3 op bezoek en zal op veld 3 te bewonderen zijn om 12:00 uur.

Iedereen succes gewenst en tot zaterdag!