13 november scholentoernooi

Aanstaande woensdag is ons sportcomplex weer het toneel van een voorronde van het gemeentelijk voetbaltoernooi voor groep 8. Ruim 200 scholieren zullen in teams tegen elkaar uitkomen. De winnaars plaatsen zich voor de finales.
De scholieren zijn afkomstig van De Waterlelie, Maria Montessori, De Drentse Hoek, De Zuidwester, OBS Erasmus, De Fontein, OBS Anne Frank, De Gantel, Waterland en De Wissel.
De eerste duels starten om 13.30 uur. De finale-wedstrijden zullen rond 16.45 uur worden afgerond. Daarnaast maakt het toekennen van een Fair-Play-prijs deel uit van het toernooi.
Naast de vrijwilligers van sv Erasmus wordt deze voorronde mogelijk gemaakt door de inzet van studenten van de Haagse Hogeschool (HALO).